Περιστατικό Ζωής |
Διαδικασία Πληρωμής τέλους πεζοδρομίων, λαϊκών αγορών και κλήσεων |
Περιγραφή Περιστατικού Ζωής
|
Διαδικασία Πληρωμή τέλους πεζοδρομίων, λαϊκών αγορών και κλήσεων |
Σε ποιους απευθύνεται |
Όλους τους πολίτες |
Εναρκτήριο γεγονός |
Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος διαπιστώνεται ότι ο δημότης δεν έχει πληρώσει τέλος. |
Διαδικασία που ακολουθείται |
- Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος διαπιστώνεται ότι ο δημότης δεν έχει πληρώσει τέλος.
- Βεβαιώνεται από υπάλληλο του Τμήματος ή από τη Δημοτική Αστυνομία η οφειλή και παράγεται μια έκθεση ελέγχου.
- Απόφαση Δημάρχου για το χρέος.
- Καταγραφή σε Βεβαιωτικό Κατάλογο.
- Αποστολή στο τμήμα Ταμείου απόσπασμα του βεβαιωτικού καταλόγου (ο βεβαιωτικός κατάλογος μένει στο σύστημα για 60 ημέρες, όσο και η προθεσμία από την πλευρά των πολιτών για υποβολή ένστασης).
- Κοινοποίηση σε Δημότες για να λάβουν γνώση του χρέους.
- Αν δεν γίνει προσφυγή τότε ο πολίτης πηγαίνει στο τμήμα Ταμείου και πληρώνει το τέλος και τελειώνει η διαδικασία. Διαφορετικά γίνεται η προσφυγή στο Τμήμα Προσφυγών και παίρνει από το Τμήμα κατάληψης κοινόχρηστων χώρων άδεια κατάληψης.
- Στην περίπτωση προσφυγής, ο πολίτης κάνει προσφυγή στο Τμήμα Προσφυγών αφού πληρώσει στο Ταμείο το 40% του τέλους, ενώ όταν τελειώσει η διαδικασία προσφυγής τότε πηγαίνει στο Ταμείο.
- Για κλήσεις υπάρχει ένα επιπλέον βήμα που αφορά την πιστοποίηση του ιδιοκτήτη ενός Ι.Χ. για να γίνει η βεβαίωση, που γίνεται είτε μέσο Κ.Ε.Π.Υ.Ο. ή Υπ.Συγκοινωνιών.
|